Tuesday, 5 March 2013

tak ada apa sebenarnya

Assalammualaikum..

Dah sebulan rasanya aku tak tulis apa-apa kat blog aku ni..
Bukan busy..bukan tak ada masa..
Cuma jari malas nak menaip..otak malas nk susun-susun ayat..
ok..yang pertama sekali birthday aku awal bulan 2 hari tu..terima kasih kat siapa yang wish..
lebih-lebih lagi kay family aku..
tak banyak pun benda yang best masa birthday aku tahun ni..
sama macam dua tiga tahun lepas..sebab aku jauh di perantauan..kahkahakh..
umtuk bulan ni..kuliah da mula..semangat baru untuk aku ke kuliah..
da tak boleh nak malas-malas lagi..
kena cepat-cepat habis..tak boleh nak rugikan masa lagi..
tapi ada juga masa-masa yang terlepas..
bukan niat nak rugi kan masa..
tapi ada aktiviti-aktiviti yang lebih menyegarkan mata..(kat kuliah kadang-kadang mata ngantuk)
kahkahkah..
ok..tak ada apa lagi nak sambung..ni cuma satu senaman untuk jari-jari aku..
harap-harap pas ni rajin sikit nak menaip..

*sekadar payung stu gambar..

kata laluan:
berakit-rakit ke hulu..berenang-renang ke tepian..
*tak ada kena -mengena

No comments:

Post a Comment