Wednesday, 19 December 2012

peminat STAR WARS ??


aku ni bukan peminat star wars asalnya..
tapi sejak aku dipelawa untuk layan semua movie star wars dengan kawan aku..
masa tu tahun aku baru sampai mesir..
aku ni sangat memilih nak tengok movie..kalau betul-betul best baru aku layan..
dan mula-mula aku anggap star wars ni cuma cerita budak-budak.cerita karut..
tapi lepas kawan aku ni beriya nak aku tengok..
satu je dalam kepala aku.."WOW"
layan juga cerita ni..
dan kesan nya..aku layan star wars epidosed 1 smpai 6 
dalam masa seminggu..gila laa..

kesan yang lagi teruk..aku makin gila nk cari barang2 star wars..
bulan 10 ahari tu aku gi legoland nusajaya..
aku pun masuk la kat kedai BIG SHOP kat dalam tu..
usha punya usha..aku nmpak satu jam star wars..
trooper..yang askar putih tu..
lawa siut..tapi hasrat aku tergendala nak beli natang tu..
sebab harga dia RM 120 lebih kurang kot..huhu..
jadi aku beli lah key chain star wars yg kecik..
tak pe..lepas nia ku kumpul duit..
kumpul duit beli helmet darth vader..
hahaha...


kata laluan:
kat atabah ada jual helmet darth vader tak..??

No comments:

Post a Comment