Tuesday, 25 December 2012

panjang cerita

Masa aku sibuk bertwitter dengan kawan-kawan aku masa sekolah dulu..
timbul pula soalan tekateki yang buat perbualan kosong kitorang jadi satu 
perbualan yang mengigatkan kenangan masa sekolah dulu-dulu..
"saya menegur pelajar yang sedang menembak..siapa saya?"
"saya bersekolah di MAAJ hingga form 5..sy mempunyai kuasa papah,pepah dan pelepah
siapakah saya?"

soalan-soalan puaka ni la yang buat cerita kitorang terus memanjang sampai tak tau nk berhenti kat mana..
satu persatu benda-benda mengarut yang kitorang buat masa sekolah dulu diselongkar diungkit lalu dijadikan bahan me'reject' kawan-kawan..haha..
serius aku rindu gila masa sekolah dulu-dulu..walaupun aku bukan budak yang baik..
tapi sebab tak baik tu la yang best..haha..


ok..masa ni spm da nak dekat kot..
kalau tengok buku-buku,memang nampak cam pelajar yang berusaha gigih..
tapi kalau tengok reaksi kitorang masa ni,memang nampak cam pelajar ketagih nk tido..
dalam gambar ni ada sorang yang berlakon tido..cuba teka siapa..?


sebahagian dari geng kitorang..aduii..bila mahu jumpa lagi ni..
masing-masing ad komitmen sendiri..
insyaALAH semua akan berjaya nanti..

geng..?
siapakah geng aku..?

ni la geng aku..
GENG PEPANG..
kalau nak aku cerita pasal geng ni pulak..memang makan tahun nak habis..
jadi aku stop kat sini dulu..
tangan aku pun da naik menggigil tahan sejuk ni..

Kata Laluan:
"jom kita main game pepang-pepang"

2 comments:

  1. Peehh.. ad twitter x share seh.. COMBONG ah abg idham nih.. hahaha...

    ReplyDelete
  2. eehh..haa..cari je eed ham kt twitter tuu..t ad la..

    ReplyDelete