Monday, 2 July 2012

dua hari satu malam

assalammualaikum..
sejak aku habis exam hari tu..susah sangat rasa nak post something kat sini..
malas gila nk menaip panjang-panjang..huhu..
kali ni aku ad benda nak share dengan korang semua..terutama untuk kakak aku(jangan jeles akak)
hukung minggu hari tu aku dengan kawan-kawan gi jalan-jalan kat alexendria@iskandariah..

tu dia..ucapan selamat datang..













amacam..ada bran..?? stesen kretapi
pon seram da aku tengok..
- kom el-dikka site -



kadang-kadang..gaya melebihi segalanya..
- kom el-dikka site -


"aku da cakap..jangan gerak dulu..lepak dengan aku..tengok..kan da jadi batuu..siapa nk jawab ngn mak bapak kau ni..??jawab...
- kom el-dikka site -
alexandria




lepak..panas..



yang ni best..lompat..habiskan tenaga 
macam tak de tempat lagi nk jalan..


pas tu penat..padan muka..haha..





brader N beraksi..
jangan dekat...ni kalau kena..
terus tidur tau...





habis pusing..
snap satu kali.. :)









okay..sambung lagi nanti la yer..aku mengantuk ni..
nanti aku up part 2..


kata laluan:
Brader N "kosong kosong" 

4 comments:

  1. Replies
    1. haha..ap yg ngok brader... :)
      x abes citer lg nie..hehe..

      Delete
  2. wuit! kat ne nih? macam besh tahap gaban ja? ni buat gua jeles nih, keh..keh.. :D

    ReplyDelete
  3. leoz : jgn jeles..rilek dulu..ni kt alexandria egypt..x pe2..nnt mne tau kau pnye turn pulak sampai sini.. :)

    ReplyDelete