Thursday, 3 May 2012

it's three fourty a.m

assalammualaikum..
masa ni (3.26am) aku tak ada buat apa-apa yang menarik..
aku cuma mengadap laptop aku dalam keadaan yang sangat-sangat bosan..
sambil aku meng'copy' gambar-gambar yang ada dalam phone masuk kat laptop..
sambil-sambil tangan aku rasa macam gatal nak menaip walaupun idea zero..
rasa macam nak main lari-lari dalam rumah pun ada..
nak kacau orang tido pun ada..
jadi..sebelum aku jadi bahan hempukan kawan-kawan aku disebabkan rancangan aku di atas..
lebih baik aku membebel sorang-sorang..
yess.!!da azan subuh..
ini yang aku tunggu-tunggu..
kalau lambat azan,memang korang yang baca nie mesti akan maki aku sambil hempas laptop korang sebab baru korang sedar apa yang aku tulis ni tak ada point langsung..

*lagi 1 sebab korang akan geram ialah..
gambar ni tak ada kena mengena dengan apa yang aq bebel..


KATA LALUAN:
layan jugak lagu najwa latif ni..
*erk..macam budak-budak..

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kata blog bebel...bebel jelah nakkkkk!!!!


    aku pun kadang2 tertipu dgn laju nagwa latip ni!!! tetiba terlayan...berrrr!!!!!!!!hahaha

    ReplyDelete
  3. masalahnya aku x penah layan lagu2 dia..erkk..sekali sakla layan..cam sedap plak bnnyi nye..haha...nagwa2....

    ReplyDelete