Friday, 11 May 2012

Gegaran..!!

lebih kurang dua jam lepas..rumah aku ada rasa gegaran..
brader amin dan brader azri masing-masing tengah menyelami internet..
tiba-tiba bergegar..brader amin panik bila nampak monitor besar gabak bergegar..
badan goyang-goyang tanpa muzik..
brader azri keluar dari bilik dengan muka biase berpengalaman..
"amin..aku rasa gegar laa..kerusi aku goyang-goyang"
brader amin pon jawab bukan sekadar untuk layankan..
"a'ah laa..aku pun rasa jugak..monitor nie pon gegar"
lepas 2 minit,semua buat tak tahu..macam tak ada apa-apa jadi..

----------------------------------------------------------------------------------
mesti ada yang tanya kenapa aku tak ada dalam cerita kat atas..
macam ni..
masa gegar tu aku tak ada dalam rumah..aku keluar gi kedai..jadi,tengah jalan mungkin tak rasa sangat kot..
saja je nak cerita konon-konon aku ada sekali..

*nota betis:baru jap ni brader amin cakap kat aku..
"am..kalau ada gegar lagi bagitau aku tau..tadi masa gegar dah la aku belum solat lagi"
dalam hati aku cakap.."takut jugak orang tua ni"

KATA LALUAN:
aku over acting.??
ada aku kisahh..!!

2 comments:

  1. kata laluan..'' si tuan yang sedar diri'' hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk sertai pertandingan kata laluan ke..??
      nnt sy akn umumkn pemenangnye..haha.. :p

      Delete