Monday, 26 March 2012

SELAMAT HARI RAYA..!!!

Sabar..sabar..jangan buat muka terkejut dulu bile tengok tajuk kali ni..
memang aku ucap selamat hari raya..
tapi kenapa..??raya belum lagi kan..
mesti semua ingat aku semangat terlebih kan..??
hahaa...
sebenarnya semalam, kami student johor kat mesir da raya dulu..
aku cakap sabar..jangan terkejut lagi..
bagi aku cerita dulu..haha..
lagi satu..raya ni untuk student johor sahaja..
haa..kali ni x terkejut kan..??
bagus..bagus...hehe..
sebenarnya student johor mesir dijemput untuk siaran raya program
kat TV ALHIJRAH..
program AYAT RIWAYAT...untuk tayangan bulan ramadhan dengan pagi raya
dapat la merasa..walau 2,3 saat je..haha..
tapi sorry la..kali ni aku tak snap gambar ..
jadi tak de la gambar yang aku bole share pasal sambutan konon-konon raya tuu..
ok..
lepas da habis program tu..aku dengan kawan-kawan
singgah la dekat restoran indonesia  
untuk pekena POP ES ..
memang agak tebiat sebab orana lain cari air panas time sejuk..
tapi kitorang cari air sejuk..ais pulak..

tipu la kalau macam ni tak menggiurkan..haha...
ok..sampai sini je la...
ada masa..ada modal..ada la entri baru ye.. :)

KATA LALUAN:
masuk hutan curi belimBING
belum jumpa perut da kempES
perut kenyang kena kamBING
jom,jom,jom...kita kena pop ES...
haha..  :)

No comments:

Post a Comment